Hoe zorg jij voor een onweerstaanbare aantrekkelijke #klantbeleving?
Zo he, dat is een mond vol... Maar klanten verwachten in toenemende mate een buitengewone #service. Dat betekent vriendelijk zijn, enthousiasmeren. Dat betekent de klant het gevoel geven dat je exact snapt wat de behoefte is. En dat je daar weer feilloos op aansluit met jouw product of dienst. Heb je al de nodige positieve recensies online staan? Denk je na over innovatieve oplossingen om de klant in de toekomst nog steeds te kunnen bedienen? Stuur je al een kaartje op de verjaardag? Vergeet je niet de dat de oudste kortgeleden is afgestudeerd? Customer journey's, loyalty programma's, punten sparen totdat je een ons weegt... soms is het best vermoeiend om die klant tevreden te houden. Een prille troost? Al je goedbedoelde acties verbleken als sneeuw voor de zon als je het meeste cruciale mist: échte menselijke aandacht. Vergeet B2B of B2C... langdurige relatie stuwen op H2H: Human 2 Human. Dat is waar ik het met Danielle de Jonge over heb in aflevering 95 van de Over Spreken Gesproken podcast. Danielle is zelf podcasthost van dé klantenpodcast in BNR Nieuwsradio, heeft meerdere bestsellers geschreven en is go-to expert op het gebied van het bouwen van eigentijdse klantenrelaties. Na afloop van het luisteren van dit gesprek weet jij hoe je jezelf onderscheidend kunt profileren en op doeltreffende wijze klanten kunt vinden en houden. Niet doorvertellen hoor. 😉👍 Heel veel dank voor het mooie gesprek Daniëlle! Spotify: https://open.spotify.com/episode/0PhWPqCh04miNe2qsCd37F?si=009fe0bead464031 Podcast: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/osg-95-een-onweerstaanbare-klantbeleving-met-dani%C3%ABlle/id1451875404?i=1000568824769 Soundcloud: https://soundcloud.com/user-714057937/osg-95?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing
0 Comments
Leave a Reply. |
Over spreken gesprokenInterviewt experts op het gebied van de impact van spreken, beïnvloeding en storytelling. Archieven
April 2023
Categorieën |