Veel bedrijven maken in hun marketing een cruciale fout: hun boodschap is niet helder, waardoor hun potentiële klanten niet begrijpen wat ze voor hen kunnen betekenen. En die fout kost hen letterlijk miljoenen euro’s omzet. In een wereld waar we 3.000 marketingboodschappen per dag voor onze kiezen krijgen, is het van cruciaal belang dat bedrijven gehoord en gezien worden. Waarom? Omdat mensen niet de beste producten of diensten kopen, maar de producten en diensten die ze het snelst kunnen begrijpen. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door te gaan werken met StoryBrand!
Daan Schmidt is de oprichter van StoryBrand Nederland en mede-eigenaar van online marketingbureau Schmidt Communicatie. Hij heeft honderden bedrijven geholpen om hun boodschap helder te krijgen zodat hun omzet groeit. Wil je meer weten over het boek Storybrand? Check: www.storybrand.nl/.
0 Comments
Leave a Reply. |
Over spreken gesprokenInterviewt experts op het gebied van de impact van spreken, beïnvloeding en storytelling. Archieven
Juni 2022
Categorieën |