Aflevering 52 - Richard van KrayHoe ben jij van betekenis voor de klant?
Klantgericht adviseren, de klant centraal stellen of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem of haar draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met jezelf kwijt. Hoe vindt je het balans tussen je eigen kwetsbaarheid en de ontvankelijkheid voor de behoeftes van de klant? Ontmoet Richard van Kray a.k.a de Klantbetekenaar! Hij verdiende zijn sporen als verkoper en salestrainer in de financiële dienstverlening. Zijn bewijsdrang was de motor achter zijn succes, totdat hij in 2004 crashte. Vanaf dat moment koos hij ervoor om echt van betekenis te zijn voor klanten. Hieruit groeide de succesvolle training Sales vanuit je Hart. Aflevering 52 van de Over Spreken Gesproken podcast is speciaal voor alle verkopers, beïnvloeders, en mensen die communiceren met een doel. En ja, dat zijn we stiekem allemaal. Dit is een kwetsbaar gesprek van twee authentieke gasten die niet onbaatzuchtig zijn maar de wereld wel een klein beetje mooier willen maken. Na het luisteren weet je een kader en ken je de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten.
0 Comments
Leave a Reply. |
Over spreken gesprokenInterviewt experts op het gebied van de impact van spreken, beïnvloeding en storytelling. Archieven
April 2023
Categorieën |